fredag 16 oktober 2009

Leilas favoritporslin!



Ja, nu äntligen börjar vi få väldigt fin ordning i butiken! Det har varit många långa kvällar med styling, piff och städ. (Detta på bekostnad av ordningen i mitt eget hem...) Och idag är det fredag igen...
Min dag startar med frukostmöte på turistbyrån. Jag ska bjuda på fika som tack för en fantastisk sommar med mycket turister som kommer till oss och till Tygriket och handlar. Vill ni se vad vi erbjuder i området så gå in här

Dagen bilder kommer från IB Laursen som är en ny leverantör. Jag har givetvis köpt det härliga porslinet som Leila gärna använder när hon bakar på TV. Ny färg för i år är såklart lila... Även BRUKA har tagit in plommonlila i sitt porslin! Läckert! Perfekta julklappar! 

4 kommentarer:

Linruz sa...

Åhh vad underbara färger. Skulle kunna tänka mig dem allihop.
Hoppas du får en fin dag och helg.
Kram Lina

Anette sa...

De gånger jag varit i din butik har det alltid funnits hur mycket som helst som man vill ta med sig hem...Skålarna ser jätteläckra ut!
Ha en trevlig helg!
//Anette

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, elsker dette porselenet! Har masse i rødt! Muggene og skålene:) Er kjempe-glad i de ... gleder meg til å bruke de nå som det snart er jul!!

Ha en strålende helg!

Klem Anette:)

Ingalill sa...

Porslinet är verkligen underbart!! Man tänker verkligen på Leila när man ser det!! Har varit inne på hemsidan och spanat på dom eldsfasta formarna - lila ÄR ju läckert, eller hur?? Ha en trevlig helg!!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin