fredag 30 oktober 2009

Happy halloween!


Jag är helt komatrött efter denna veckan, men vill innan jag slocknar önska er en trevlig allahelgona helg. Mina tankar går kanske mer än vanligt till de kära vi inte har med oss längre, men vi har ju även laddat upp med största godisskålen för alla trick or treatare, vem vågar chansa?
Jag vill också en kväll som denna erkänna att jag älskar Skavlan (sorry Lars hihi). Han är så fantastiskt bra! Vi har ju även ett förflutet, Skavlan och jag. Kommer du ihåg, Fredrik, när vi låg bredvid varann på Kho Lanta i Thailand och fick massage? Jag glömmer det aldrig... Jag är säker på att du glömde bort vad hon nu heter för en stund också, eller hur?(troligt...)

PS. Vi har öppet mellan 10-13 i morgon! Välkomna!

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Haha det sista lät kryptiskt....Hoppas att allt är bra, härliga bilder. Här är en till som är komatrött hihi.
Kramkrma A

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin