torsdag 24 april 2014

Hej torsdag!



Cementplattor 39.-/st. Till din grusgång, bordsskiva, under grytan, olivoljan eller under blomkrukan tex…



Dukning i kolonialstil som jag älskar!


Årets solhattar är framme! Perfekt till trädgårdslandet! 149.-/st.


Ja, då kör vi torsdag hörni!

Ingen träning i morse, har en tid att passa i stan så det blev en vilodag! Började dagen med en smoothie gjord på apelsin, citron, kiwi, avokado, ingefära och färsk spenat. Gott och nyttigt! Jag läste en debattartikel i DN i morse om hur otroligt mycket besprutningsgifter det finns i våra grönsaker. Vindruvor är absolut värst! Som tur är slutade jag köpa vindruvor för många år sedan, men man blir ju ändå förtvivlad när man hör vad vi får i oss via maten… Jag köper ekologiskt, närproducerat och svenskt så mycket det går och hoppas att det hjälper till att få oss att må bättre, hålla oss friska och gynna vår jord. Om man låter bli att stoppa onyttigheter i sin varuvagn har man råd att handla nyttigt! 


Nu jobb! Njut dagen!


Och du! …häng med på Instagram! Aratorp24




3 kommentarer:

Tyger & Ting sa...

Vad är det för storlek på de läckra plattorna?

Bitte sa...

Åh vad snygga saker ni har !!!!
Hur går det med webbshoppen undrar jag som inte bor så nära men hittar en massa måste ha saker hos er ?
Njuter i alla fall av all inspiration på din blogg.
Ha en skön helg /Bitte

Aratorps Lena sa...

Plattorna är 20x20 cm. och webbshoppen ligger i pipen. Mycket att rodda innan skarpt läge…

Kram på er!

/Lena

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin