torsdag 6 juni 2013

East Hampton Cottage





Åh... Äkta östkustkärlek till skiffer, veranda och fönsterluckor!













Glad nationaldag allihop! 


Jag jobbar med ett projekt och har man deadline så har man, oavsett röda dagar odyl... Därför är jag på jobbet men har tagit en liten paus och hittade ett charmigt hus som jag var tvungen att dela med mig av!

 Jag älskar trädgården, de svenska inslagen såsom mormorsklocka och Gripsholmsrutig textil och - så klart - fönstren! Vill du ser fler bilder från denna bedårande "stuga" så kika här.

Hoppas ni firar vår blå-gula dag i solen med flaggan vajande i vinden och passar på att njuta av en ledig dag mitt i veckan! Jag jobbar vidare här en stund till!



...och vill ni följa med på Instagram hittar ni mig på aratorp24!





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin