måndag 1 april 2013

I can´t refuse...








God morgon!

Hoppas påsken varit fin även hos er! Jag har njutit av min ledighet genom god mat, några kalas, långa PWs och städning. Jösses vad jag har röjt ut, dammat, bytt mattor och gardiner! Man borde vara långledig oftare...








Som ni kanske vet by now älskar jag korg och rotting i inredningen och kan inte låta bli att köpa hem korgar från alla mina leverantörer. De är fina till tvätt, toapapper, ved, tidningar, leksaker, blommor, scarves, vantar och mössor, som lampor... you name it! 


Så. Just nu har vi V Ä L D I G T många olika sorters korgar i butiken... Välkomna att kika på dem, vi öppnar igen som vanligt i morgon - och jag längtar till jobbet nu!




Och du. Den stora väskan från TineK... Ett måste på stranden i sommar!








2 kommentarer:

yanmaneee sa...

yeezy 500
goyard
lebron 16
yeezy boost
yeezy boost 350
balenciaga shoes
jordan shoes
kyrie 4
hermes belt
kyrie 3

mcsayne sa...

replica bags ru hop over to these guys r2f88q1g30 replica bags louis vuitton 7a replica bags philippines replica hermes bag q0h37w5h22 replica bags louis vuitton replica bags in pakistan gucci replica handbags s9g02q7c41 replica bags high quality

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin