tisdag 6 april 2010

Dålig stil...



Påskhelgen är över och butiken är full av kunder! Härligt! Vi hade säkert haft fullt upp om vi haft öppet i helgen, men jag känner att vi behöver ha lite ledigt också (tog även lite ledigt från bloggen som ni kanske märkt)...

Igår körde jag min vän Pia till Hönö/Öckerö för att hämta ett gammalt skrivbord hon köpt på Blocket, vi tog firmabilen som har plats för stora grejer! De hade kommit överens om att hon skulle komma i går men när vi kom dit var ingen hemma och ingen svarade på de telefonnummer vi hade... Det blev en trevlig tur till Göteborgs skärgård med lunch vid havet i stället! Men dålig stil, tycker jag. Har ni blivit blåsta vid handel på nätet någon gång?

Dagens bilder blev badrumsinspiration för batteriet i kameran var slut upptäckta jag på färjan över till Hönö i går. Annars hade ni fått bilder på vår resa!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig tur ni verkar haft men trist att det inte blev någon affär! Har själv flera gånger väntat på köpare som sagt att de skulle komma men icke dykt upp. Trist! Må så gott! Jackie

Den där Marie sa...

Vad tråkigt att det inte blev någon affär!
Synd också att det inte blev några bilder från er resa, men de du visar är ju bara så härliga! Underbara badrumsbilder!
Ha det så gott!
Kram från Jonna ♥

Paula sa...

För två år sen åkte jag över till Öckerö för att köpa en barnvagn, när vi kom fram så hitta vi inte rätt hus och ringde därför upp säljaren, hör och häpna - då hade hon precis passat på att sälja vagnen till en annan. Behöver jag säga att jag blev sur.

Carin sa...

Hallå! Trevligt med tur till Göteborgs skärgård, men mindre trevligt med misslyckad affär...

Har fått rapporter om din flitiga framfart i träningsspåret! Duktig du är!!! Jag borde ta mig själv i kragen...;))

Kram Carin

Bella sa...

Men, du så tråkigt... Förstår mig inte på människor som beter sig på det viset... Hmmm, tur ni fick en trevlig resa till Göteborgs Skärgård i alla fall :)

Skönt med lite ledighet, det behövs efter den här långa vintern!

Kramar Bella

Sprout Gallery sa...

Lovely blog.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin