söndag 15 november 2009

Minimässa

Efter gårdagens inferno känner jag mig förvånansvärt pigg. Vi tog med mamma och pappa ut och åt en god bit mat och firade dagens succé och kanske oslagbara rekord...
Idag anordnas det en minimässa i mina trakter där nio kvinnliga företagare ska ställa ut. Det blir allt från hår, hud, naglar, wellness, kläder och inredning. Det ska bjudas på buffé med dryck och vinster på entrébiljetten. Jag vet att hundra biljetter är sålda redan, så det blir spännande. Jag ska alltså bara få i mig lite frukost och sen bär det av till jobbet igen...
Dagens höstliga bild från Gant får stå för känslan utanför mitt fönster. Ha en trevlig söndag!

4 kommentarer:

Bibban sa...

Tittar in för att önska dig en skön söndag
Kram Bibban

Bella sa...

Hoppas det blev en trevlig mässa!!

Ha det gott denna novembersöndag

Kramar Bella

STENLYCKA sa...

Hej!
Hoppas det har varit en bra dag för dig. Förstår att du har mycket att göra nu när det närmar sig jul.
Hoppas du får vila lite mellan varven.
Kram och ha det gott!

Kicki sa...

Hejsan
Oj vad hektiskt Du har det. Men Du har verkligen lyckats med en underbart vacker butik. Det är alltid en fröjd att titta in hos Dig.
Det ger mig inspiration i massor.
Ha det Gott
Kram
Kicki

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin