lördag 19 september 2009

Ett gott skratt...

...förlänger livet! Jag fick detta klippet på mailen i morse (Annika, jag har försökt svara men utmailen funkar inte härifrån) och det bevisar att skrattet smittar. Härligt! (undrar hur det gick med de anklarna...)
Dagen på kurs har varit väldigt intressant. Vi har gått igenom färglära, NCS systemet och den stora betydelsen i ljussättning. Viktiga bitar i inredningen. Ser fram emot morgondagen, och ska absolut anmäla mig till fortsättningskursen!
Några tjejer tog ett glas vin efteråt på Sturegallerians baksida och pratade igenom dagen. Trevligt. Ett sus gick genom gatan när paret Hobert/Endre promenerade förbi. Hon är ju bara SÅ vacker. Såg ni henne på Skavlan igår? Hon förföljer mig... Kommer ni ihåg inlägget från mitt förra besök i Stockholm? I går kväll när jag satt och åt på Ett litet hak kom Helena Bergström förbi med fyra påsar blommor och liljor vid elvatiden. Kände att jag var långt i från Fritsla. Vår blomseraffär stänger vid sex...

3 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Tack för klippet det var gott att få skratta.
Ha en bra söndag!
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Vad kändisar du ser...Har sett Lena endre en gång på NK. Även Helena Bergström komma ut från sin lägenhet, hon bor på Östermalm. Låter som att du har haft det bra i Stockholm. Ha det nu så himla mysigt på semestern....

Kramis A

Stjärnor & Champagne sa...

Hihi har sett klippet förut...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin