söndag 2 augusti 2009

Maison Belle

Jag har tänkt beställa hem Isabella Smiths serie "Maison Belle" hela våren, men inte kommit mig för. Idag köpte jag "stainless steel" till mina rostfria vitvaror för att testa och jag blev positivt överraskad. De är alltså inte bara fina att se på, utan även riktigt bra... Det avgjorde saken, kommer till butiken inom kort! 

Jag ringde in min stooora höstorder till Green Gate så fort katalogen kom i juli, så jag hoppas den nya kollektionen kommer snart! De lovade början augusti... Super fina grejer som vanligt!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Lena!
Visst är den härliga Maison Belle produkterna! Jag har oxå den för rostfritt stål o är jättenöjd!

Åååh vad jag vill besöka din butik, hade hoppats kunna göra det i veckan som var men det fanns inte tid! Det får bli någon lördag framöver istället..börjar jobba imorgon:(

Ha en skön kommande vecka,
Kramis Jenny

Kicki sa...

Hejsan
Ja det är verkligen fina produkter (flaskor). Jag har inte provat dem,men får kanske göra det
Kram
Kicki

Fröken Fräken sa...

Jag hade verkligen sett fram emot att handla något väldoftande medel Från Masion Belle i Sthlm (har inte hittat något ställe här som har det) med det fanns bara medel med doft av gurka och det kändes liiite trist.. hoppas på bättre lycka i höst, vill ju prova!

marie sa...

Hej Lena!
Hoppas att du mår bra! Jag är bara tvungen att säga att det prickiga tyget är helt suveränt. Har varit ute sen jag köpte det och inte blivit det minsta blekt! Vilken kvalité!! När ska jag hinna komma?
Efter nästa vecka ska jag försöka!;)
Kram
Marie minlillaveranda

Stjärnor & Champagne sa...

Hm är det bara jag som inte har testat denna serie?? Känns så i alla fall...Skall på bröllop 15/8. Jobbar du 15-17 augusti?

kramkram Anne

Bella sa...

Hej hej!

Har inte provat Maison Belle, men det kanske är dags nu :)

Måste bara övertala sambon att vi ska åka förbi din butik när vi åker till Borås i veckan!!

Ha en skön avslutning på helgen

Stor kram Bella

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin