torsdag 19 mars 2009

Fönsterluckor



Oj, viken dag! Två bussar och en strid ström av vårsugna positiva kunder! Tur att vi fått in SÅ mycket fina tyger nu! 
Lägger med en bild på fantastiska fönsterluckor och liggande panel som jag älskar. Tänk om ett sån´t hus hade stått här i byn och helt plötsligt blivit till salu... Det ser inte bättre ut än att vi får bygga ett.
Planterings bänken i zink med diskho är ju också HELT ljuvlig! 

Nu ska jag ställa in varorna från ICA i kylen, och fixa lite kvällsmat till mina män. Var tvungen att gå ut och kika på bloggen först...

Kram

6 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Hej på dig du strykbrädstygbytarkompis! ;-)
Åh, kan man inte få se en bild på alla vårtyger?

Stjärnor & Champagne sa...

Liggande panel är ursnyggt. Fönsterluckr, hmhm sådär har det själv. sitter på nästan alla hus på vår gata.

Kram anne

Inas sa...

Hej! Jag är också en som måste titta bloggen först innan jag kan göra något ... Fin blogg du har och vackra bilder, Jag skulle gärna ha fönsterluckor på vårt lilla hus men vi har valt bort det just nu. Ha det så bra /Ina

Nettan sa...

Fönsterluckor funderar jag på till vårt hus..ä ju snyggt..få se hur det blir!
Va kul med massa nya vårtyger..hoppas på bra försäljning!
Kram Nettan

Ett ögonblick sa...

Vilken fin blogg du har.
Det var ett tag sedan jag var i Fritsla men måste nog göra en tygrunda SNAART. Våren är verkligen inspirationstid. Kan du inte visa lite tyger?!
Ha det så bra.
//lisa-maja

Mjuka sa...

älskar också liggande panel!!
Ha en mysig helg
kram Malin

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin