torsdag 21 maj 2009

Storage




Jag är en stor beundrare av smart förvaring. Jag hävdar att det viktigaste i alla hem och hus är bra förvaring, det är bara att tänka till lite så kan man lösa mycket på oväntade ställen. Det borde de som ritar hus tänka på lite mer. Tvättstugor små som skrubbar, inga förråd och minimalt med garderober... Garderober är ju förresten också en tråkig historia... 
Jag städar mitt hem på denna heliga dag. Dammsuger, tvättar och torkar golv. Det behövdes kan jag säga...

I kväll bär det av till Lotta på symöte. Mysigt. Många är nog lediga i morgon så det kanske blir ett glas rött också!

Kram så länge!



Ps. Det är inte hon som har skrivit texten som ni ser i bild....





8 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilken grym förvaring! *sparar i inspirationsmappen*

kram Mia

A Seaside House sa...

Heisann:) Tusen takk for koselige kommetarer på bloggen min, det ble en litt lenger bloggepause enn det jeg først hadde tenkt, men nå er jeg tilbake:)God ide å bruke plassen under trappen slik, og veldig fint bilde! Ha en finfin dag:)

STENLYCKA sa...

Kul förvaring.
Ha en trevlig kväll med sygänget!
KRAM

Jenny sa...

Hej Lena!
Vilken smart förvaring på bilden:)
Ha en jätteskön helg,
Kram Jenny

Bella sa...

Vilken grym förvaring!! Håller med om att det är jätteviktigt med förvaring.

Hoppas din lediga dag varit bra!

Kramar Bella

Stjärnor & Champagne sa...

Ja man kan inte få för mycket av smart förvaring. Kan inte påstå att vi har den varan i vårat hus.
Härligt med ett nystädat hus. Hoppas att ni sydde något hihi???

Kramis Anne

- sa...

Ja, så fiffig skulle man vara.
Vad härligt det låter med ett städat hus! Det är nästan så jag blir inspirerad att dra ett tag med moppen, men bara nästan... ;)

Kanske får jag möjlighet att besöka din butik i morgon! Hoppas det, det skulle vara kul att se den.

Ha en skön helg!
Kram Lena :)

rosenskära sa...

När jag tittar på din bild, tänker jag på mammas och pappas kök. Det byggdes av den lokale träförädlingsförmannen i början av 1900-talet och har en jättebra förvaringslösning i köket: ett smalt,högt skåp med infälld strykbräda på gångjärn, undertill finns ett litet skåp för stykjärnet. Har aldrig sett det någon annanstans. Vattenledningarna döljs i samma skåp. Alltså inte för att jag någonsin styker, men jag kanske skulle göra det oftare om jag slapp släpa fram den nedrans brädan varje gång...

Tack för titten!

Lena

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin