fredag 8 maj 2009

Big Comedy

 
Johan Rheborg är kungen, Henrik Schyffert är snyggast, Peter Wahlbeck är bara SÅ bra, speciellt när han hehehear åt sig själv, Batra och Glans är oslagbara... Jag har skrattat så jag har kramp magen och träningsvärk i kinderna. Härligt! Gött när de skämtar om barn på dagis, sex till vardags och åkommor man inte vill veta att de fanns... Ja, det räcker ju att ta upp dagens tidning för att hitta mat till komedin. Sparkrav i offentlig sektor, varsel och hemtjänst kan ju bli hur hysteriskt som helst om man ser på det från den vinkeln... Och varför inte? Det är ju ganska löjeväckande när man tänker på det. 
Smart av dem att ta med Petra Mede, för då fattar ju man hur bra alla de andra är...
Mina biljetter som jag oturligt nog fick över lottades ut i Radio Rix hela eftermiddagen med en massa gratisreklam. Snacka om snilleblixt från fröken! 

På tal om åkommor man inte visste fanns: sambo L har varit hos doktorn på fina gatan i Göteborg i dag, han har fått inflammation i testikeln och har blivit ordinerad tömning varje dag framöver på obestämd tid!! Skulle vilja se det receptet... Men vem säger emot doktorn och SA förresten verkligen doktorn att jag måste vara inblandad??? Känns lurt detta...

5 kommentarer:

Sienneis sa...

Hej Lena!
Snubblade in på din otroligt fina blogg tack vare gungsoffan!

Såg den på trädgårdsmässan ( I Stockholm) och undrar om du kan avslöja varifrån den kommer?!

Är faktiskt från samma kommun som du bor i :) fast har inte bott där på...vad blir det?... 14 (!!!) år.

Nu ska jag kika vidare på din finfina blogg!

Trevlig helg!

Lillebror sa...

Vilken Dr gick han till???

Gårdsromantik sa...

Hihi!

Det var en ovanlig ordination!!!

Kram Maud

Stjärnor & Champagne sa...

Gillar inte Petra Mede, sen melodifestivalen. Tyckte att hon var allmänt jobbig och störig. Vilket recept din sambo har fått. Antar att de inkluderar dig, hihi. Hoppas att han blir bra snart.

Kram Anne

Aratorps Lena sa...

Hihi, ja, han hävdar bestämt att jag är medräknad i tillfrisknaden...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin