lördag 16 maj 2009

Ladies Night

Årets upplaga av Ladies Night är ju satt och det ser riktigt bra ut.... Nu måste jag kolla med tjejerna om vi ska beställa biljetter. Sitter och slötittar på tv, och såg Andreas Johnsson och Martin Stenmarck hos Babben, mums... Sambo L är i Borås och njuter antagligen av en bägare eller två efter Elfsborgs storseger mot Halmstad. Jag har satt upp nya gardiner och nya lampor i fönstren. Bra arbetsfördelning?

Efter jobbet idag tog vi allihop en fika hos min lillebror Emil som fyller 23 år idag! Tack för god smörgåstårta brorsan och grattis igen! Alla i min familj (nästan) fyller år i maj, nu är det två kvar. 
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! Nu får vi hålla tummarna att Norge vinner i kväll, för Sverige går väl under om vi ska arrangera både ett kungabröllop och ett Eurovision på samma år!

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Haha ja det skulle bli dyrt för sverige. Hon sjöng ju falskt tycker jag. Åhhh Andreas Johnson är verkligen mums och Stenmark är inte illa han heller.

Kramkram Anne

Aratorps Lena sa...

Nej, Malena hade inte sin bästa dag idag. Heja Alexander Rybak! Galet bra!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin