måndag 2 februari 2009

Syskrin




Jag måste bara visa det fina syskrinet jag köpte på Zandvoort i Stockholm. L tyckte det var vanvettsaffärer... Det tycker han om allt. Visst är det charmigt? 

Igår var jag och A på Formland. Vi åkte till Malmö i lördags efter jobbet. Malmö är mysigt. Vi var vid lilla torg och käkade gott på en japansk restaurang på kvällen. Tempura räkor, vårrullar, nudlar och sushi. Grymt gott. När A fick sin sushi trodde hon att wasabin var avokado... Aj. Väldigt trevligt med tjejsnack och egen tid.
Formland kändes öde... Väldigt lite folk. Undrar om det var det på fredag och lördag också? Någon som var där?
Vi är mycket nöjda med våra inköp. Mer info om det kommer senare. 
Nu är mitt huvud tungt och sprängande och skriker efter sömn. Jag lyder utan protest... 

Natti natti!

1 kommentar:

Nettan sa...

Å va kul ni verkar haft! Å syskrinet var ju helt underbart!!!
Kul att du ville vara med och tävla hos mig! Lycka till!!
Kram Nettan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin