fredag 6 februari 2009

Semester!!!







Ja, detta är ju inte klokt. Klockan sex i morgon bitti går lasset mot Landvetter flygplats och 8.45 lyfter vi. Jag och två av mina bästa vänninnor åker till Gran Canaria med våra tonårskillar; fyra hormonstinna ungtuppar i sjuttonårsåldern plus en syrra på tretton. Bra att ha med killarna så de hittar hem när mamma druckit rödvin... Nej, faktiskt. Det ska bli så skönt med lite ledighet, go mammatid och härliga tjejkvällar med goa drinkar (eller una cerveza por favor). Hoppas vädret håller också. Ja, det var ju det med i-landsproblem i förra inlägget... 

Ska ta med min lilla dator, ska bli spännande och se om det funkar. Jag är ju inte den mest tekniska i historien. Men det ska väl inte vara något problem med det sällskapet... Nu står väskorna packade, på spåret och let´s dance är avklarade och jag är redo för bingen. Hotellet ovan ser ju helt OK ut. 
Hoppas mitt jobb står stadigt utan mig... Idag har vi packat upp så mycket fint så vi vet inte till oss. Härligt med ny säsong och fräscha grejor! 


Buenos dias




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!
Spikmattan får verkligen igång blodcirkulationen. Viktminskning var det någon som skrev om på deras sida, men det har jag inte märkt något av tyvärr! Jag gillar den, jag kommer snabbt ner i varv när jag ligger på den. Jag ska prova att ligga på magen, det ska tydligen sätta fart på matsmältningen. Vi får se om det har någon effekt på vågen.
Kram A-S

Fröken Fräken sa...

Åååh, Spanien! Du har inte lust att byta ut det mot fyra meter snö och -18? Jag vill väldigt gärna bli av med det! Och blev jag nu av med vinterkräkiset kan jag väl bli av med snön också?!

Klippanpläden var tom en julklapp från herr Fräkens jobb - inte så dåligt va?

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin