lördag 28 februari 2009

Agnes

Jag lade min röst på Agnes i kväll. Hoppas hon drar hem hela härligheten! Gött tröv i den beten, som man säger i våra trakter. Jag har inte följt årets upplaga slaviskt, men jag tror att Malmö varit vassast totalt.
Eftersom jag känner att ni alla undrar; L höll på de lätt urringade Anna Sahlene och Maria från Norge. Det var fina töser, enligt honom. Gubbsjuk vid 40...

Nu önskar jag mig lika fint väder i morgon, så jag kan gå en riktig långpromenad och känna på vårluften.

Kram!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Lena!
Jag tycker oxå att Agnes var bäst!! Hon påminner lite om Beyonce tycker jag..
Norskan hade lite väl urringat dekolletage för min smak, hihi!

ha en härlig söndag!
Kram Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Jojo, kan tänka mig varför dom höll på henne med dekolltaget, hihi.
Ja hon var bland dom bästa helt klart, lite svajig i början. Men hon sjunger väldigt bra. Smakade räkorna bra..
Kram kram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Inte alls avancerat. Du måste ha plankorna, sen potatismos, kött hade vi entrecote idag, bearnaisesås,sparris inlindad med bacon och tomathalvor. Gott men mättande..
Kramis igen

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin