lördag 28 februari 2009

Räkor





I morse ringde min klocka okristligt tidigt. Jag hade bestämt med Krille på Västergården att jag skulle komma och hämta en order med fin keramik. Men jag fick med en kopp kaffe i bilen, sen är man ju ganska osårbar...
När jag ändå var i Göteborg tidigt på morgonen tog jag en fika i Haga innan jag gick över till Feskekörka och köpte ett par tre kilo färska räkor som vi kunde festa på i kväll, jag ringde hit mamma och pappa också. Trevligt. Glömde kameran på jobbet, annars hade ni kunnat ta del av härligheten. Lägger in lite andra härliga bilder från Country home i stället.

I morgon är det lönelördag. Det betyder kavla upp ärmarna.

Kram på er alla.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din dag verkar ha varit riktigt mysig, trots den tidiga morgonen. Översta bilden på köket tilltalade mej enormt! Den lånar jag och sätter i "favorit-mappen".
Ha en skön lördag!
Kram A-S

Tulipa sa...

hej!
Kikar in till dig för första gången och finner en jättehärlig blogg!
Njuter av det vackra!
Vilken fin butik ni verkar ha.

ha en fin helg!
Återkommer...kommer inte att kunna hålla mig härifrån! *ler*

Kram mariette

rosenskära sa...

Men vad är det här för en mysig/härlig/vacker blogg jag hittar!? Scrollade ner lite och blev ganska tagen av dina fina bilder - och så har du en affär också!

Kommer tillbaka!

Lena

Fröken Fräken sa...

Jag som inte tål skaldjur tycker bättre om de bilder som du istället visar! Bordet på den översta bilden var superfint, är på jakt efter ett likande att ha under fönstret i köket.

Hoppas att du får tillfälle att sitta ned med fötterna högt nu i kväll om det har varit mycket spring i butiken idag..

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin