måndag 16 februari 2009

Fräscha bilder






Jag måste bara visa lite fina inredningsbilder. Hittade dem i någon amerikansk månadstidning, kommer inte ihåg vilken... Tycker det är så fint med de tunna svarta ramarna som accent. Sicalmattan i trappan är en annan favorit, och det rustika matbordet. Mumma.

Idag kom det in en kund som ville lämna tillbaka en lampskärm för att klämman inuti var för liten för hennes glödlampa... Hört talas om klotlampa, någon?

Hur snabbt ramlar en solbränna av? Tycker redan jag bleknat avsevärt. Typiskt.

Nu ska jag bläddra i Sköna Hem, Drömhem & Trädgård, Elle Interiör och Tove som kommit när vi var iväg (puh), plus en kokbok jag glömt att avbeställa (det var inte första gången).

Kraaam

3 kommentarer:

Karna sa...

Oj for noen lekre bilder!!!! Likte VELDIG godt lysekronen over spisebordet, den var jo knall tøff...men krever kanskje litt større rom enn det jeg har...he,he...

Møblene fant jeg fiks ferdig slik som de er i dag, slapp å gjøre noe med dem, er godt fornøyd med kjøpet, ikke minst er de lett å flytte på...hi,hi...

Fröken Fräken sa...

Ja, den lämna-tillbaka-ursäkten hade jag då aldrig hört förut! Är det så dyrt att köpa en ny glödlampa?! Märkligt, och lite komiskt!

Ett tag tänkte jag tapetsera innuti skofacken på hyllan, jag kan ju gissa hur länge det hade hållit sig snyggt...

Nettan sa...

Riktigt snygga bilder!!! Vilken lustig orsak till en retur måste jag säga..hmmm!!;-)
Kul att du gillade mina projekt, hoppas du hittade orden på panduro!!
Kram Nettan

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin