fredag 1 juni 2012

Tine K



Jag sitter och bläddrar i Tine K:s katalog och räknar lite på priser. Ska jag? Ska jag inte? Hmmm...


Denna veckan har runnit iväg för mig! Jag har hunnit med en tur till Helsingborg för att kolla på en finfin lägenhet som jag varit med att styla, en tur över till Danmark för inköp hos Green Gate och även en resa till Tidaholm för mer inköp. Jag har fotat men inte haft tid att redigera och gå igenom bilderna - jag är full av beundran till alla duktiga bloggerskor med supersnygga bilder HELA tiden på sina bloggar!!! 

Här i byn ställs det till med cykelfest i morgon och vi har halkat in på ett bananskal så helt plötsligt ska jag laga en huvudrätt till sex personer! Mycket spännande. Tur att jag precis köpt ny cykel. Och hjälm...  





5 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Vilken rolig vecka du haft! Tine K har verkligen mkt snyggt! Jag längtar till Köpenhamn nu, det blir en heldag där med några vänner inom kort.
Önskar dig en super härlig helg!
Kram Anna

KOLONIBACKEN sa...

Tine K har ju superfina saker, Jättekul om du tar in dem. Men det finns väl mkt att ta hänsyn till vi inköp. Lycka till med kvällens matlagning!

Berså sa...

Tine K har så mycket fint...man vill egentligen bara ha allt!!! Och för min del slutar det alltid med en order...:)

Karolina sa...

Tine k är det allra finaste enligt mig. Dansk design när den är som bäst! Tar du in det kan du räkna med en ny storkund ;)

/Karolina i Varberg

Anonym sa...

Jag älskar också tineK, ta in det!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin