söndag 24 juni 2012

Fasen också...




Jag har precis insett att jag skulle låtit mina två nya adirondack-stolar förbli trärena... Har börjat måla dem vita som de två jag redan har. Men my oh my vad snyggt med trärent som denna på bilden från Sköna Hem, eller hur??!!

Undrar om jag kan övertala någon att börja skrapa...


Hörrni. Vi har över 2500 gillareFacebook och jag drar såklart ett presentkort på 1000.- när vi kommer över 3000, precis som jag gjort vid både tusen och tvåtusen. Så. In och gilla, dela och sprid ordet! Jag hoppas ju såklart att just du ska vinna en tusing att bränna i butiken som dignar av inredningsgodis!!! Gillar, det gör du HÄR och får då bilder, erbjudanden och nyheter regelbundet på din logg!

Så snälla - och tack så mycket! :)




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin