onsdag 13 juni 2012

Finbesök...




Min dag började njutningsfullt med besök av finaste Jeanette på PB Home! Låååång fika, prat och lite affärer. Perfekt start på dagen - tack för det vännen!

Den snyggelisnygga plåtlampan på bilden är ju såklart från just PB Home och vi har den i alla tre storlekarna! Denna största (80 cm hög) kostar 1295.- och de mindre ligger på 895 och 795.-
Sänggaveln i järn (och ja - den ÄR tung) finns i 90 och 160 cm bredd och det fina sängbordet finns i svart, vitt och mörkt brunt! Jag veeeeet... man vill ha typ allt... så kom å köp! 


Nu (jag vet, lite sent med lunch halv fyra...) har jag slängt i mig lite mumsig hemmagjord blomkålssoppa - finns ingen chans att den gör sig på bild, jag lovar - så... back to work! :)

Tjingeling!



1 kommentar:

Home sweet Home sa...

Beautiful posts, I love you blog.

Have a nice week

<3 Ivonne <3

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin