måndag 25 juni 2012

Höstnytt...


Klicka på bilden för att se den i större format!


Jag fick ett mail från HK Living. Jag älskar deras produkter och denna fina plåtlampan är en nyhet för hösten och stämmer fint i både stil och färg deras övriga sortiment!

För ytterligare inspiration från Holland - kolla HÄR!


Här öser regnet ner och butiken är full av kunder - alltid något positivt alltså...

Jag ska försöka vara lite ledig denna veckan och eventuellt även nästa för sedan drar tjejerna på semester och då får jag vara på plats sex dagar i veckan hela sommaren... Den där resan jag planerade i april blev inte av - vem vet var den månaden tog vägen? Så det får bli en höstresa istället!

Ha en fin måndag hörrni! 




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin