tisdag 19 juni 2012

Midsommardukningar i det fria!









Här lyser solen mellan molnen och det är ju såååå härligt att kunna se en blå himmel igen!!! Jag är så trött på detta regn att jag inte vet vilket ben jag ska stå på... Hoppas, hoppas att det håller upp över midsommar! Det finns väl inget trevligare än sill och potatis under bar himmel? Dagens inspiration är lånad från Sköna Hem och visst blir man sugen på en gräsmatte-bjudning?! Eller växthus-bjudning om man nu har turen att ha ett sådant...

Här rasar kunderna in - gamla som nya - och det finns faktiskt inget roligare än just det. Att få träffa er och höra förtjusta utrop runt om i butiken! Älskart.




2 kommentarer:

Anonym sa...

SÅÅÅ fina bilder..jag gillar din blogg:) har du twitter eller fb att följa dig med ????

Vill du ha inrednings inspiration..kolla in min blogg:)
ha en kanovecka

LOVE Maria på inredningsvis.se

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Härliga bilder! Önskar dig en alleles underbar midsommar imorgon och sol åt hela vårt avlånga land!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin