torsdag 14 juni 2012

Nyheter i butiken!







Pics från mobilen. Mörkt - ljust, ja lite som...



Ojojoj, akta er vilka fina möbler vi fått in i butiken idag! Man kan ju kära ner sig för mindre... En köksö och en hallmöbel som gör att vi stryker runt dem som hångelsjuka katter i mars... Vi hummar och nickar och smeker med handen över den lena ytan. Flyttar ljusstaken två millimeter och tar ett steg tillbaka. Ja, ni vet. Såååå jäkla nöjda! 

Och den där hallmöbeln. Ruskigt fin! Och 140 cm bred med bra förvaring undertill gör ju att den faktiskt inte bara är en skönhet utan även lite praktisk. Inte dumt alls alltså.

9500- för hallen och 13990- för köket. Ett fynd ( eller två) om du frågar mig!





8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för snygga korgar med läderhantag ser ut som artwood ? vad är det för pris ? kan du inte ta en närbild kram helene

KOLONIBACKEN sa...

Såg precis köksön på fejjan, trodde jag skulle smälla av så snyggt!!!!Jag vill ha!!!Måste bara byta kök först...

Aratorps Lena sa...

Närbild på korgarna Kan du se på www.artwood.se! Jag tror det är 319- för båda! Den korgen som skymtar i bakgrunden är också med läderhandtag och från BRUKA! Kolla gärna på www.brukadesign.se efter fler modeller! Superfina! Kram Lena

Remsan sa...

Hallmöbeln är verkligen ursnygg! Förstår att ni stryker runt den :-)

Smultron på ett strå sa...

Ååå, så mycket fint ni har i butiken! Jag har planerat in en utflykt till er på semestern, har ni öppet hela sommaren? //kram maria

Aratorps Lena sa...

Öppet HELA sommaren! Vard 10-18 och lörd 10-13! Välkomna!

Anonym sa...

Denna blogg ger mig så mycket inspiration!Undrar vad mattan som ligger under matbordet kostar och vilket material det är? Ser ut att passa fint under mitt soffbord:)
Elisabet N.

Aratorps Lena sa...

Mattan under bordet är i hampa och finns i följande storlekar: 70x140 529.- 80x200 895.- 185x280 2490.- och 200x300 5900.-
Superfin!
/Lena

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin