tisdag 20 december 2011

Ögongodis















Ja, här kommer fler fina bilder från Pinterest som jag hittade i går då jag snurrade runt på nätet när jag egentligen skulle behövt städa eller nåt. Putsa fönster skulle behövas, så jag kanske ska ta några timmar ledigt en vacker dag för lite dagsljus är att föredra i det sammanhanget...
Nya gardiner kom i alla fall upp i kväll och nu är det nog bara granen som fattas innan jul. Städa kan man göra när som helst på året. Eller?


Jag gillar hur som helst kransar i inredningen. På dörrar, skåp, väggar eller som bågar i fönstret spelar ingen roll. Fint är det, speciellt till jul!


I morgon ska jag hitta på roligheter, återkommer om det!






3 kommentarer:

Cecilia sa...

Superfin inspiration, förstår om du inte hann städa!

Har nu äntligen hängt upp julgardinerna jag vann, tack än en gång! Bilderna på min blogg är inte så bra, men de visar i alla fall fina gardiner!

Mvh Cecilia

Fröken Fräken sa...

Ja, visst finns det så mycket annat man kan få för sig att göra än att städa. Och nu blev jag inspirerad till att ta bort allt det julröda här hemma när jag ser dina bilder. :-)

Waldkind sa...

ich wünsche dir und deiner familie von herzen ein frohes und gemütliches weihnachtsfest und einen guten rutsch in ein gesundes 2012!
ich freue mich sehr auf ein neues bloggerjahr mit dir und bedanke mich herzlich für das vergangene - voller inspiration und freude.
mit lieben grüßen - elvi

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin