onsdag 7 december 2011

En dag att glömma...


God Jul önskar Grand Design! Deras fina kollektion hittar ni alltid hos oss!


Efter att ha kämpat mig igenom gårdagen med ett nät som låg nere (inga mail...) samtidigt som jag skulle ha färdigt en helsidesannons till tidningen Isabellas - med deadline klockan tolv och omöjligt att läsa korr och årets första snö som antagligen skrämde slag på bilburna kunder - plus ett felslag i kassan som inte gick att reda ut åkte jag i princip hem och drog en filt över huvudet och glömde att den dagen hade funnits...

Så... idag är en annan dag och jag är ute på internet igen! Tjohoo!



5 kommentarer:

Coolaannna sa...

Hoppas allt går din väg idag Lena!

Kram Anna

Carin sa...

He he he... Vissa dagar är bara helt HOPPLÖSA!!! Vi har inte haft fungerande nät sedan i torsdags... Lätt att känna sig som om man satt på en öde ö, avskuren från allt! Och det är inte så värst lätt att få jobbet att funka heller, då i princip ALLT görs via nätet i dag...

Men i dag är en ny dag, med nya möjligheter! Kraaam Carin

Ett ögonblick sa...

Ibland är det så...upp och ner...
vi håller på att bygga upp en värld av bekvämligheter och rusar på utan att tänka på om och men...
Jag ska ha julöppet i min lilla hantverksbutik, med mycket knappa resurser men med återvinning kanske det kommer att fungera. En annons i lokaltidningen igår var en riktig flopp!!! den var liten och dåligt skriven och bara total diss, där rök mina ekonomiska resurser sin kos...
men idag är en ny DAG och nya krafter (förhoppningsvis utan värk)

Jag önskar Dig en bättre Dag idag och att många kunder hittar till din superfina butik. Jag kommer snart, ska handla tyg.

Ha det gott! (Nu kikar solen fram litegrann:))
//lisamaja

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Vissa dagar vill man bara snabbspola förbi alternativt backa och göra om. Morgondagen kan bara bli bättre!! Vi väntar dock hårda vindar och regn. Hoppas ni slipper det! Tack för jätte fina och uppmuntrande ord på min blogg! Det värmde!
Såg på USA-Lottas blogg att du firat en jul i Vermont! Lät super mysigt och kul med en annorlunda jul. Jag är så grymt USA-sugen just nu!
Önskar dig en toppen fin torsdag med fullt av glada kunder, ett internet i speedtempo och solsken!
Kram från din bloggvän i södern!
-Anna

Charlie sa ... sa...

Har en sådan dag idag nästan....dricker te och ska se Julkalendern och ta nya tag.

Fina bilder!!

Kram

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin