söndag 11 december 2011

Några glimtar på den nymålade väggen!






Ja, vägg och tak i badrummet har fått ny och fräsch färg (väggen med det passande namnet "Reindeer skin" från Flügger) och det var mycket behövligt! Det har även inhandlats lite nya attiraljer såsom stege till handdukarna, burkar till bomullen, ljuslyktor från Slettvoll och ett hänge med horn och bjällror.
Allt - förutom lyktorna - från Fritsla Tyglager.

Idag hamnade vi på Kungsmässan - med trevligt sällskap av mamma och pappa - i Kungsbacka och sedan även Göteborg med en god middag på Hello Monkey som avslutning på dagen. Ett riktigt hett tips om ni gillar asiatiskt!!! Vi njöt av maten medan Lars tog en lilla menyn på Mc Donalds på vägen hem... Hur är det möjligt att han så gärna vill åka tillbaka till Thailand???

Förresten... Jag hoppas att jag knep en biljett till nästa års blogghändelse idag! Om det är någon mer som ska åka härifrån, kanske vi ska ta och åka ihop!!?? Skitkul ju! (och jag smiter ifrån jobbet en lördag - bara det...)


5 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Hallå Lena!
Kanske är det Mc Donald´s i Thailand han önskar besöka:-)
Vad fint du gör i ert badrum! Super snygga ljuslyktor!
Är det ngt man behöver så här års så är det just ljus!!!
Lutar det åt Thailand i vinter?!
Önskar dig en strålande kommande vecka!!!
Kram Anna

Jenny sa...

Bara så snyggt!! Gillar renhornen =)
Ha en fin start på veckan, kram Jenny

Johanna Stålros sa...

Blev ju kanon- jag hoppas så på en av reservplatserna då jag har sovit bort hela dagen pga j-la febern;( Kram Johanna

Carin sa...

Hallå Lena! Såg väldans fint ut i badrummet! :D

Årets bloggevent hade verkligen varit något! Hade det inte varit för att vi är i Alperna, hade jag hängt på, alla gånger!

Ha en bra start på veckan!
Kram Carin

Att vara någons fru sa...

Gud vad jag ser fram emot att träffa dig!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin