söndag 7 november 2010

Å vilket party!














Å vilket party vi var på i går! Jag skrattade så tårarna rann! Vilken befrielse det är att skratta gott! Skön mix av människor som åt, drack, sjöng och spelade och verkligen bjöd på sig själva! Stort tack Anna (och Tony så klart) för årets roligaste fest!



Dagens inspiration kommer från ett VÄLDIGT vitt hem som tillhör ägarna till Green Gate. Det är för vitt för mig egentligen, men ger en härlig, krispig sommarkänsla. Jag älskar överkastet och lider av att det fanns i kollektionen före jag började handla av dem. Snyggt med olivträd i gråaktig rotting också. Ja, ett sommarhus i denna stilen hade jag inte sagt nej till... Bilderna har jag lånat från Bo Bedre.


Ha en skön söndag i solen mina vänner! Jag ska dra på mig mina uggs, ta en promenad och gå till jobbet för att packa upp en stor sändning från BRUKA som kom i torsdags. Tjing!





Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin