onsdag 17 november 2010

Nice hallway





Denna bilden hittade jag på tre ställen i mina mappar och sparade bilder! Måste bevisligen fallit mig i smaken vid flera tillfällen... Men denna hallen är ju to die for, eller hur??? Så otroligt läcker trappa och fina kontraster! Vill ha, vill ha, vill ha! Jag kan inte fatta hur svårt det är att hitta det perfekta huset!!? Men jag ger inte upp. Tro inte det. Hade förresten ett par i butiken i helgen som håller på att bygga sitt femte hus. De var väl i 65-års åldern. Och jag som inte får tummen ur att bygga ETT... Han undrade vad jag väntade på? -Man lever ju bara en gång! - Och DET är ju sant...





1 kommentar:

bakom berget sa...

Go afton! Jo, jag håller verkligen med dig. VILKEN HALL och TRAPPAN sen!
Ha det gott! Kram Åsa.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin