måndag 22 november 2010

Nu är det jul...





...här i vårt hus...! Kolla in en del av vårt julsortiment i år, tjejer! - och killar! Textil från Svanefors, möbler från Artwood, fårskinn och tofflor från Shepherd! En snygg kombo om du frågar mig...
Vi har ju såklart jättebra priser på alltihop också! Ring om du har för långt att åka. Jag skickar gärna till dig!

Nu måste jag kila iväg till mitt kontor och köra igång dagen. Jag är alldeles för sent ute redan!! Tjingeling!

Pssst... Klicka på bilderna för att se dem större!

6 kommentarer:

Linda sa...

Kan du skicka advendtsljus? Glömde köpa det när jag var hos dig i lördags. Hinner inte åka ner innan helgen? Hälsningar Linda i sjömarken

Aratorps Lena sa...

Så klart! Ring mig idag, Linda! Kramis!

A Seaside House sa...

Veldig mye koselig dere har fått inn, her har jeg ikke helt kommet i gang med juleforberedelser ennå,men nå er det på tide;) Ha en finfin dag:)

Jenny sa...

Hej Lena!
Åh vad fint! Måste försöka komma iväg till din butik o spana in julsortimentet:)

Ha en trevlig vecka!

kraam Jenny

Bella sa...

Oj oj oj, så mycket fint du visar :) Hoppas att jag hinner kika förbi dig på lördag då det är adventsmiddag hos svärmor! Har du öppet till kl 15 som vanligt?

Hoppas du får en skön måndagkväll

Kramar Bella

Aratorps Lena sa...

Yes! Till tre på lördag!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin