onsdag 3 november 2010

A quick stop...

MY GOD, vad jag har mycket på agendan just nu... Hinner inte riktigt med själv. I går när vi fixat och donat mellan kunderna hela dagen och bland annat hängt upp stoooora fina kransar över borden i butiken med band och rosetter så kom en kund och köpte alltihop. Jag visste ärligt inte om jag skulle skratta eller gråta... Men så klart att hon fick ta det! Vi var tre personer som hjälpte henne ut med allt till bilen. -Så idag får jag beställa fler! Önskar att jag hade hunnit fota det fina...

Nu ska jag rusa, måste bara vänta på en maskin tvätt att bli färdig. ÄLSKAR att min maskin har en snabbtvätt på 30 minuter. Perfekt att tvätta två maskiner innan jag sticker till jobbet. Ha en bra dag i höstrusket, idag är det storm hos mig mina vänner!

Förresten; kolla in GOLVET på dagens bild! To die for... Även halvmåne-borden och takkronan väcker habegäret till liv. Eller vad tycker ni?

6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Borden är verkligen to die for och golvet också och taklampan!
Kram

Coolaannna sa...

Verkligen underbar bild!
Blev lite orolig för min julgransmatta*fniss*

Ha en bra dag i finaste affären!

HOUSE of ADELA sa...

Å så snyggt!!

Kram och ha en fin dag!
Adela

Bitte sa...

Härlig blog ,fina bilder !
Måste bläddra vidare /Bitte

Bitte sa...

Wops blev visst blog men ska ju vara blogg ! Hej i igen Bitte

Camilla sa...

Håller med dej - to die for;)

Stressa inte ihjäl dej Lena...Förstår att känslan var delad när du väl fått upp alla fina kransar:)

Ha en go onsdags kväll i höstrusket - kram kram!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin