tisdag 23 november 2010

En diskret jul...





Jag måste bara visa detta fantastiska hem som är med i senaste Sköna Hem - som för övrigt är min absoluta favorittidning! Färgerna, stämningen och stilen är exakt vad jag vill uppnå i mitt hem - och kommande hem. Förstår ni att jag vill flytta och inreda NU??? De har till och med lyckats färgmatcha katten...
Att hänga kransar i fönstren är ju helt underbart och en alldeles lagom utsmyckning till jul! Mina fönster hemma är 170 cm höga, så det funkar fint. Jag brukar ha kransar i vardagsrummet över jul. Hög stämningsfaktor...

I kväll bär det av till brorsan, jag ska hänga upp gardiner i deras nyrenoverade hus. Ska jag fota lite åt er, kanske?

Trevlig kväll allihop!

5 kommentarer:

bakom berget sa...

Jag gillar oxå den där opråliga stilen. Lugnt och smakfullt.
Ja tack! Skall bli kul att se vad du har gjort!
Kram I blåsten! Åsa.

Cecilia sa...

Vore kul m bilder! 

Anna sa...

Japp, det var fint! Jag vill ha ljusstakarna i köksfönstret...Annars måste jag genast sno idén med kransar i fönstren, det kanske är lösningen på mina pyntproblem!
Ha det!

Mys och hemtrevnad sa...

ja det var ett vackert hem att njuta av en stund...kramis semlan

yanmaneee sa...

golden goose sneakers
kyrie 7
goyard
curry 7 sour patch
adidsas yeezy
supreme clothing
off white nike
yeezys
lebron 17 shoes
kd shoes

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin