onsdag 24 november 2010

Curling...






Jag tycker att jag håller/har hållit en ganska jämn och bra linje som mamma men ibland undrar till och med jag...


 Igår hade vi inget pålägg enligt sonen (vad är det för fel på prästost?) och eftersom han jobbar tre dagar i veckan och har med kaffe, frukostmackor och lunchlåda (vilket han fixar själv) körde jag iväg okristligt tidigt och köpte leverpastej på OK/Q8 och lämnade mackor och pålägg på bygget han är på. Jag skrattade lite för mig själv när han kom lufsande i snön i sina snickarbrallor och kängor. Ibland är det roligt att sopa banan... 

I love you, baby!






5 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

*smiler* Herlig;)

Ha en fin dag!!

Klem klem
ANETTE:)

Casa del Caos sa...

Otroligt rolig tvättlapp!!!
Ja, vad är det för fel på Prästost?;)

Jag bestämde mig för att inte bli en curling-mamma, "Mina barn ska bannemej klara sig själva", men jag misslyckas nog med det! Haha!

Ha det gott i snön!

Mys och hemtrevnad sa...

här är en till som har svårt för att inte curla*ler kramis semlan

anette sa...

Jag hejade på sonen idag, känner ju knappt igen honom under alla kläder o stor hjälm. Men jag kände igen det goa leendet. kramis

sachasächali sa...

haha, funny :-))))
greetings, from switzerland, daniela

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin