fredag 26 augusti 2011

More breaking news!











Jag kunde ju så klart inte motstå Artwoods nya fåtölj "Columbus" som andas colonial-safari ala Karen Blixen med en mix av sydeuropeiskt lantliv. Man är ju så sugen på den mörka rottingen igen tycker jag! Är det för att hösten står i dörren eller blåser vindarna däråt? Hur som helst, om inte sommaren varit över så skulle jag köpt hem ett gäng och ställt på uteplatsen! Jag blir ju lite avtrubbad här på jobbet så allt kommer inte med mig hem, men ibland blänker det till och jag KAN inte stå emot! Vi får väl se till nästa sommar...


Njut fredagen mina vänner!




Pssst... Jag bara älskar Filip och Fredrik men det slog mig inte förrän i morse att jag lånat deras nya programnamn som inläggstitel... Se det som en tribute!





2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Förstår dig att du inte kunde motstå för den ger verkligen lite Karen Blixen feeling. Jag är oxå svag för den stilen, så pass att jag gifte mig på savannen i Kenya, vi bodde i tält ute på s, och det min vän det var verkligen att andas colonial-safari ;) Trevlig helg. Kram johanna

Bokcaféet i byn sa...

Vilket inlägg ovan från Johanna! Jag ville också gifta mig på savannen men maken var inte lika road av idén!!!
Underbara utemöbler! Tror jag beställer ett set och flyttar söderut till den afrikanska savannen! Iaf för ett år eller två!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin