söndag 7 augusti 2011

Hemma hos Anna!




Skinntrunken från Artwood blir fint soffbord. Gardiner, kuddar, fårskinn, ljusstake, kruka och byst från jobbet.

Finaste ljusstaken kan man fixa av en gammal kratta!





Varför betala dyrt när man kan göra själv? Anna är en otroligt duktig keramiker och har en aldrig sinande ström av idéer. Lampan gjorde hon av loppisfynd och krukan är gjord av porslinsskärvor.


Robert Radio i jeanstyg. Endast 1495:- och ett fåtal kvar på lager!




Stolar (795- och finns i rött, turkos och rosa), fårskinn (Shepherd), duk (Artwood), kanna (Green Gate) och korgar (Bruka) från Fritsla Tyglager.









Ja, ni ser ju själva!
Annas hem är ett underbart ställe på jorden; en hemtrevlig, snygg och smakfull blandning av nytt och gammalt! Barn, mat, keramik och musik i en härlig blandning så att man aldrig vill åka hem! När hon plockar fram munspelet så vet man att kvällen blir lång...



Ni är väl gillare på Facebook förresten? Ni hittar oss HÄR!!!





8 kommentarer:

Coolaannna sa...

Till och med köpt fikabröd känns som hembakt i Annas kök :)

Jättefint har de.

Hoppas ni hade en trevlig kväll :)

Kram ANNA

Sofia sa...

Härligt hem :)

Och härlig blogg också måste jag säga. Hittade hit för första gången nu för någon vecka sedan när jag googlade Fritsla Tyglager och är redan fast!! Underbar butik också måste jag säga. Var där i somras då jag hälsade på föräldrarna som bor i krokarna (är själv uppvuxen i kommunen), fint fint.

Unknown sa...

Wow - how clever to use the end of the rake and place a candle in the end

Love the denim - always love denim

x

Loulou (Australia)

emmashem sa...

Så mycket fint:)
Ha det bra!
Kram Emma

Jenny sa...

Vilket härligt hem hon har =)
Gillade verkligen ljusstaken av krattan, härligt med fiffiga idéer! Klart jag gillar radion oxå, hihi!
Ha en skön söndag, kram Jenny

Room of karma sa...

Vilken ur cool lampa! Och hatten gillar jag:)!

kram CC

Johanna Stålros sa...

Vilken underbart kreativ människa, älskar krattljusstaken! Kram kram

Att vara någons fru sa...

Sååå tjusigt! Artwood har några enorma golvkuddar som jag förälskat mig i. Kan man hitta såna hos dig?

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin