söndag 20 januari 2013

Nu behöver ni inte leta längre...









Jag har köpt in årets absoluta måste för din trädgård! Den glammigaste trädgårdsslangen - ever! Den perfekta presenten till den som fyller jämt, till bröllopsparet eller till gubben, så kan du njuta av blomvattningen du också! Och jag lovar. Det blir garanterat sommarens snackis när den hänger där på väggen bredvid grillen!

Kommer till butiken i vår!



För övrigt har jag gått på Formex med den västa flunsan i mitt liv. Jag vågar inte ens tänka på hur mycket värktabletter jag vräkt i mig för att orka... Jag kan tro att jag dragit på mig både halsfluss och bihåleinflammation. Svullen och rödflammig med rinnande ögon. Ingen vacker syn på morgonen, jag lovar! Thank god för Bare Minerals...


Så. Detta kvalar utan tvekan in på min värsta Stockholmsvistelse någonsin. Lätt. Den slår till och med den gången jag åkte till Uppsala för att hälsa på en kompis och slutade på Akademiska sjukhuset med bortopererad blindtarm...



Nu har jag ätit världshistoriens längsta frulle (hotellet hade söndagsfrukost till 14.00, inte dåligt) för att dra ut på timmarna tills tåget går och känner att personalen cirkulerar runt bordet med dammsugaren i släptåg för att få mig att lyfta på arslet. 

Ja, ja. Jag ska gå...





2 kommentarer:

Coolaannna sa...

Pax för den rosa!!!!

Krya på dig!

Kram

Charlie sa ... sa...

I'm in love!!!!



LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin