söndag 13 januari 2013

Nytt från Artwood och shopping




Jag bjuder på en liten glimt av vårnyheter från Artwood i kväll! 

Bordet på bilden är 120x120 cm och passar till åtta personer - och ett rymligt rum... Det finns även i stl. 85x160 som är ett något mer behändigt format - och den modellen jag har på kontoret både som fikabord och skrivbord! Bordsskiva och hyllplan i skåpet av vintage almträ. Riktigt snygg!


God kväll snyggingar!!

Jag har varit ute på en riktig härlig PW på 7,5 km. i dag på förmiddagen och jag känner fortfarande rosorna på kinderna! Fräscht! Vi har också hunnit med en snabb vända till Göteborg och koll efter skidkläder. Inget köp, men djup ånger, så det blir nog en sväng till i veckan... Det där med skidkläder är ingen billig historia... puh...

Nu ska vi krypa upp i soffan och kolla in en bra film! 



Psssst.... En massa nya bilder är inlagda på fejjan! Du hänger väl med och gillar vår sida!? 








5 kommentarer:

Victorias Provkök sa...

Oh vad fint:)
Ha en fin kväll
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Anonym sa...

Varför drar ni inte till Gällstad och kollar in skidkläder.

Aratorps Lena sa...

Gällstad? Bra idé! Tack! :)

Anonym sa...

Vad heter det ursnygga bordet och priser?
Finns det på Artwoods hemsida?
hittar det inte där när jag söker på bord....

Aratorps Lena sa...

Bordet heter Elmwood och kostar 7290.- (båda stl) Det finns nog inte på hemsidan ännu...
/Lena

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin