torsdag 22 september 2011

Rosa hår?



Jag betalar min tid hos frissan i morse med att jobba över. Fyra pall behöver packas upp och det görs inte av sig självt och jag önskar att jag hade ett glas rött som sällskap men nu får det bli kaffe...
Jag har för övrigt fått en doft av rosa i håret (så gick det när jag ville ha in lite värme i mitt blonda rufs!!!) och hoppas det går ur med första tvätten. Känner mig stundom väldigt gammal men helt klart alldeles för ung för rosa hår...

Men hörrni. Det är fredag i morgon! Tjohoooo!!!


4 kommentarer:

Sassa sa...

Känner igen mig!! Mitt blev rött!!!
Hur gör man , går man tillbaka och klagar, eller hoppas man på som du att färgen inte är beständig???<3

Johanna Stålros sa...

Oops- hoppas det försvinner snabbt;) Kram Johanna

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Oj då, inte bra...men oh vilken fin butik du verkar ha. Har varit på väg flera gånger men det har aldrig blivit av. Hoppas jag kan komma så småningom. Happy friday!
kram Victoria

Bokcaféet i byn sa...

Ciao Bella!
Ta med dig frisyren till Mallorca!
Har just mailat dig tips!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin