tisdag 19 januari 2010

Fotbollsänka


Min älskling har en religion och det är fotboll. Jag har lärt mig leva med att jag kommer i andra hand. Det står alltid en match på på tv:n - han kan lätt se tre på en kväll. Det betyder att tv:n inte tar mycket av min tid så jag har kvällarna vikta för annat kul; tvätta, städa, laga middag, plocka undan, och blogga. Precis som alla andra, kanske...

I kväll är han på plats i Manchester för att se derbyt mellan United och City. Och vad gör råttan när katten är borta? Dansar på bordet? Kollar en bra film? Zappar besinningslöst för att jag kan? Nej, jag sitter och kollar matchen för att se om jag ser dom vilket inte är troligt med tanke på att det är MÅNGA tusen på läktaren.
Just nu är han dessutom inte nöjd för United ligger under... Stackarn.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin