onsdag 6 januari 2010

Badrum, NK och kyla...





Dagens gulliga inspirationsbilder -kategori badrum- kommer från Pottery Barn. Nu spinner mina tankar må ni tro...

När vi kom till NK idag vid elvatiden blev vi inte insläppta för det var endast kunder med svart NK-kort (för att få det ska man handla för 35000/år -det hade jag bevisligen inte gjort, i alla fall inte där...) som kom in före klockan två. Detta hade gått mig förbi så det var bara att vända i dörren! Grabbarna tog med mig till Media Markt och Stadium för att fördriva tiden. Tjoho! När vi sedan såg kön in till NK höll vi på att vända om igen... My god. Har folk inget annat för sig en söndag än att springa på NK??? Det som till slut - efter köer hit och köer dit - kom med hem var en skitsnygg täckväst till sonen från Ralph Lauren. Ingen fika blev det heller för Lars var tvungen att komma hem till en fotbollsmatch på TV...

Ute är det som ett vitt vackert sagolandskap med snö i höga vallar efter vägen. Vi har -10° och det verkar vara rena värmeböljan om man jämför med nordligare breddgrader hörde jag på radion. På tal om värmebölja så ligger dotter Julia på beachen med sina polare på PhiPhi Islands. Nästan avundsvärt...

2 kommentarer:

Linruz sa...

Jag gillar verkligen korgen med toapappersrullarna.
Vad är det med karlar och deras matchr på tvn??? Känner igen det där väl.
Ha en fin kväll.
Kram Lina

Stjärnor & Champagne sa...

Hmmm undrar vad ni skall välja för hus?? Skall bli spännande att följa Lena!!!! Kan tänka mig att det var lååååång kö och du hörde inte till dom med svart kort, fniss näpp jag hade inte heller blivit insläppt.

Kramkram A

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin