torsdag 31 december 2009

Nöjd...



Åh vilken härlig födelsedag jag hade i går! Familj och vänner fyllde huset till bredden med bus och skratt, finns det något bättre? Maten blev jättelyckad och vinet flödade! Precis som det ska, med andra ord! Och i kväll bär det av till nästa tillställning! Tänk att det är 2010 imorgon...

Vi har haft en fantastisk resa med butiken under året som gått, större än vi någonsin vågat hoppas på!!! TACK alla underbara kunder som ofta åker lång väg för att komma till oss, handlar och förgyller vår dag och som släpper in oss i era projekt för råd och tips!

Tack underbara Anna för att du finns och har blivit en av mina bästa vänner, både på jobbet och hemma! Jag hade inte klarat det utan dig, du är en klippa!

Tack till alla fina nya bloggvänner som jag träffat här i cyberrymden! Ni förgyller också min dag med tillrop och positiva kommentarer! Vem kunde ana att det skulle vara så kul att blogga? Nu ska ni få ta del av mitt hem också, jag har ju äntligen fått en riktig kamera...

Jag önskar er alla ett gott slut och ser fram emot nästa år med spänning... Nu ska här byggas hus!

6 kommentarer:

Bibban sa...

Önskar dig ett fint GOTT NYTT ÅR
kram Bibban

Camilla sa...

Hej Lena!

Grattis i efterskott!!! Skall bli sååå kul att följa ert husbygge - kan liksom bara ana hur fint det kommer att bli :)

Gott Nytt År - kramar Camilla

Stig-Ove sa...

Hurra Hurra Hurra Hurrraaaa Grattis å GOTT NYT ÅR Hälsa Lars å snickarn

marie sa...

Grattis i efterskott och grattis till husbygge. Tänk vilket år det kommer bli för dig! Åhh så kul! Anna och du är ju så gulliga så jag förstår att många åker långt för att handla av er och av det fina stoooora sortimentet. Tack också för att jag får låna produkter av er när det behövs. Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.
Många kramar
Marie

yanmaneee sa...

yeezy shoes
kyrie 5
cheap jordans
yeezy boost 350
yeezys
nike air max 95
air max
lebron james shoes
air max 270
nhl jerseys

Unknown sa...

why not find out more designer replica luggage my site Louis Vuitton replica Bags check out the post right here luxury replica bags

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin