onsdag 9 december 2009

Gran?

Vet inte om det blir en kungsgran som vanligt i år eller om vi ska låna med den fina granen som vi har i butiken hem över jul... Eftersom vi tillbringar så få timmar hemma är det kanske ingen idé med riktig gran? Tvekar ändå inför plasten, trots att de gör både blommor och granar fantastiskt fina nu för tiden.
Jag har lagt märke till att jag pyntar mindre och minde för varje år. Är det för att vi inte har små barn längre eller får jag nog av pynt på jobbet? Hm.
Heller några få rejäla grejer än många små är min vals i alla fall.
I morgon får vårt systembolag in den sista sändningen av årets glögg. 48 flaskor... Ska hänga på låset klockan tio tänkte jag. Galet god glögg. Rekommenderas varmt. Eller kallt...

Missa inte tävlingen i förra inlägget!

1 kommentar:

Linruz sa...

Har faktiskt bara testat den varm. Borde nog testa den kalla också.
Lycka till med glöggjakten.
Kram Lina

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin