torsdag 3 december 2009

Halleluja!

I söndags putsade jag mina fönster och hade ett Halleluja moment. Inte för fönsterputsningen i sig, men jag testade Maison Belles "Glass" och det var det smidigaste jag varit med om! Bara att spraya på fönstren och torka med linneduk. Klart! Och hur fint resultat som helst. Nämnde jag halleluja moment?

Ikväll ska jag ta med alla tjejerna på jobbet och åka på spa. Känns fräschare än julbord... Vi ska få en sparitual med japansk tvagning, utomhusbad, vedeldad bastu och behandlingar som massage, ansiktsbehandling och fotbad med örtmassage på nacken. Inte dumt va?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hej!

Tack för tipset - det måste jag pröva. Mina fönster är bedrövliga...

Ha en underbart härlig kväll - det låter alldeles ljuvligt!

Kram Camilla

Sassa sa...

Var köper man detta ???
Hatar att putsa fönster! Blir knappt bättre när jag varit framme!Sassa

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin