söndag 21 februari 2010

Drömtomt och drömhus






Jag tog mig faktiskt till Landvetter för att hämta grabbarna i natt och tillbaka igen i värsta snöovädret, men jag var spänd som en fiolsträng efter den färden... Denna vintern går till historien!

Behållningen av resan var faktiskt radiosporten och rysaren på tre-milen, härligt med ett brons och ett guld!

Idag har vi varit ute och pulsat i snön. Vi tog en promenad i solskenet till min drömtomt för att se hur den såg ut under en halvmeter snö - lika fin. Vi mellanlandade hos våra goa vänner Lars och Sandra och fick såklart en kopp kaffe. Mysigt. Sedan har det lagats middag och nu står en kaka i ugnen om det dyker upp någon för en eftermiddagsfika.

Dagens bild är från en Lexingtonbroschyr för några år sedan. Ett riktigt bra hus i mina ögon - går definitivt att jobba på. Jag lånade bilden av mysiga Hannah som håller på att bygga ett Karlsonhus med sin sambo, läs mer om det HÄR!




1 kommentar:

Hannah`s Dreamlife sa...

Tack söta söta du :) Ja ..vi har visst lika smak..Hiiii Inspirerande blogg du har som jag är så glad att läsa.
Kram!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin