lördag 6 februari 2010

Äntligen lördagskväll!





Efter en otroligt rolig och intensiv lördag på jobbet åkte jag direkt och kollade på innebandy. Wille har haft ont i ryggen senaste veckan så han stod över idag. Därför (?!) vann de stort...
Sedan snodde jag ihop en krämig risotto med sparris och västerbottenost till grillad kycklingfilé lagom till melodifestivalen som har ungefär fem minuter till på sig. Har väl aldrig nånsin varit sämre. Eller...

Dagens hem har jag ogenerat snott från House Beautiful. Kolla in det putsade betonggolvet och kronan över bordet!
Nej, nu halsar jag kvällens Masi och byter kanal.


Har du anmält dig till min tävling? Inte? Skrolla...


3 kommentarer:

Anna-Malin sa...

hi-hi, här var det också kyckling och Masi igår ;)))))

underbara bilder....gillar det mörka golvet där...

ja, tänk om sommaren kunde börja i april och sluta i februari... *L*

ha det gott!

kram
anna-malin

Bella sa...

Ååh, vackra bilder, alltid kul med lite inspiration och att bara få njuta av bilder på vackra hem :)

Låter som du hade en riktigt skön lördagkväll, men jag håller med om att det inte vara några vidare låtar som tävlade, tyckte Dolph stal showen, och det var en positiv överraskning för mig !

Ha det gott!!

Kramar Bella

Beate :-) sa...

Masse vakre ting du hadde her! Nydelige bilder :-)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin