måndag 21 september 2009

Snart...

...sitter vi på planet! Oj, oj vad det ska bli skönt att komma iväg om ett par timmar! Kom ju hem ganska sent från Stockholm i går men är ganska pigg idag ändå. 
Kursen var lysande. Jag får berätta mer om den när jag kommer hem. Nu är jag SÅ laddad att få hjälpa mina kunder till ett vackrare, mer genomtänkt hem. Allt var absolut inte nyheter för mig, men det hamnar i ett helt annat ljus när man har rätt redskap. Väldigt intressant...

Vi har höstat och möblerat om i HELA butiken, jag är SÅ nöjd! Om du kan, åk och titta på allt nytt och fint som kommit in! Anna, Julia, Maj-Britt och Aino håller ställningarna när vi är borta och hjälper dig mer än gärna!
Önskar alla en trevlig höstvecka! 

7 kommentarer:

♥ Affi ♥ sa...

Ha en underbar semester!
Önskar att jag inte bodde så långt bort från din butik!

Jenny sa...

Hej Lena!
Åh vad härligt med solsemester,
Hoppas ni får det riktigt mysigt:)

Hade tänkt ta en utflykt till din butik kommande helg om inget annat dyker upp på agendan:) Ska bli så spännande, ni verkar ha så mycket FINT!!

Kramis Jenny

STENLYCKA sa...

Njut och ha en skön semester!
Var rädd om dig.
Kram

Sommerlyst sa...

God tur din heldiggris!!!

Klem fra meg!

Anonym sa...

Ha dethelt underbat och ta hand om er.
Kram Lina

Helena sa...

Hej!

Vill bara lycka till med semestern.

Hälsningar från Skåne.
Helena.

Marika sa...

Macsik här ...dyker la upp nästa v en dag när du kommit hem m värsta brännan...puss

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin