fredag 18 september 2009

Den som väntar på något gott...

...väntar aldrig för länge, som det heter. Idag bär det av till Stockholm och Sköna Hems lokaler på Kungsgatan. Jag fick ju en inredningskurs av Lars i julklapp för typ två år sedan, så nu är det dags. Jag kommer nog att kunna njuta av detta när jag väl sitter i bilen, men faktumet att vi åker till Grekland på måndag (har inte hunnit tänka på att packa ens..) och att vi i princip vänt upp och ner på HELA butiken för att möblera och greja inför hösten stressar upp mig något fruktansvärt. Åt två nuvalucol till kvällsmat igår, till exempel.
Men jag ska njuta av min spännande helg till max och ta tag i packningen på måndag. En sak i taget. Nu har jag suttit med ögonbrynsfärg på mig alldeles för länge... Ha en bra dag!

7 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Å, det høres spennende ut!! Ha en toppen helg!!

Klem Anette:)

ANETTESHUS.COM sa...

Å, det høres spennende ut!! Ha en toppen helg!!

Klem Anette:)

Sabina sa...

Oj så mycket spännande du har framför dig. Både inredningskurs och resa! Blir nog lite avundsjuk... skulle vilja ha båda! :)
Njut och dela gärna med dig om du lär dig något bra inredningstips!
Kram sabina

Stjärnor & Champagne sa...

Men åhhh vad mycket kul du har framför dig men jag vet precis hur du känner dig och ögonbrynsfärgen hihi.
Ha det nu såååå jättekul..

Kram till dig / Anne

Helena sa...

Hej Lena!

Hoppas kursen ger dig mycket bra tips, och att du får en härlig semester i Grekland. Jag skulle också gärna gå en sådan kurs.... undra om min man också kommer på att ge mig detta i present någon gång.

Helena.

Annas Lycka sa...

Jag hoppas du har en helg med mycket andning...låter som du behöver just det ...andas. Säkert kommer du kunna göra det i Grekland. Så skönt !! Kram till dig!Anna

♥ Affi ♥ sa...

Hoppas verkligen att du kommer att kunna njuta av helgen. Ta ett djupt andetag!
Ha det så kul!
Kram

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin