måndag 1 juni 2009

Heavy Shopping...





Vilken underbar helg jag har haft! Strålande sol på västkusten, trevligt sällskap, god mat och som sagt heavy shopping. Visst blir man irriterad och missunnsam på de där som handlar så mycket så de får flera kassar från flera olika affärer? Det var jag i lördags... Såg ut som en packåsna... Men fina grejer blev det. 
Min lilla mamma drog i väg till Mallis i lördags lagom till morsdag så det blev grillad kyckling med pestosås och färsk potatis i går kväll med Lars mamma och min pappa. Trevligt och gott. Jag gjorde salladen med halloumi och mynta som stod i Lantliv, testa den!

Dagens bilder är fotade i ett underbart hus i Mölle. Mölle by the sea. Bilderna kommer från Sköna Hem, och man ser ju hur skönt det är att strosa i det huset barfota varma sommardagar och vila i svala lakan i sovalkoven.... Fin detalj med de gråa listerna till högblank vit pärlspont och mina favvisar Howardsoffa och rottingfåtölj. Me like a lot.

Må gott i solen!

2 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hoppas vi får se vad det var för vackert du handlade.
Underbara bilder från Sköna Hem.
Ha det så gott i värmen!
KRAM

Sabina sa...

Jättefina bilder! Jag skulle kunna ha allt hemma :)
Härligt med shopping!
Kram Sabina

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin