måndag 17 juni 2013

Lite nytt hemma...




God kväll alla!

Ja, nu duggar inte inläggen tätt... Ett stort projekt på jobbet, härliga kvällar vid grillen och Instagram har stulit en del tid från bloggen är jag rädd. Men nu så!


Har jag berättat att vi har gjort om lite hemma hos oss? Inte? Här råder annars devisen "bagarens barn har inget bröd" etc. Eftersom jag ser mig mätt på allt fint på jobbet så glömmer jag bort att fixa och dona hemma... Känns det igen? Sonen har i alla fall bytt rum, hallen uppe har fått sig lite vit färg och nya möbler. Idag provar jag olika kuddar och känner mig för så att säga...




Fåtöljer från Hübsch, bord från Anuzza och soffa från Artwood. Allt Fritsla Tyglager. Ring oss gärna på 0320-72341 för mer info och priser! 




Det har gått några vändor av olika möbler i huvudet innan jag slog till och bar hem hela rasket i dag. Ett brickbord från Tine K var självskrivet, men nu råkar vi ha sålt alla så det blev inget över till mig... Kanske till hösten?




Mörkgrå fårskinn från Shepherd, kuddar från PB Home och matta (300x400 cm) från Artwood.




Brickor och marockanskt porslin Tine K Home, gamla antika bord från Anuzza och små elefanter från senaste Thailands resan.




Ljuslyktor från PB Home, tidningskorg från House Doctor och randiga kuddar från Linum.





Ja, hörni. Detta var ju riktigt roligt! Fortsättning följer... Kanske blir det nya kuddar imorgon...

Njut kvällen! 




Psssst.... Ni har väl inte missat alla mina bilder på Instagram? Följ med HÄR! 






1 kommentar:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Lena!
Tusan vilka snygga möbler!! De där korgstolarna och de små borden i trä... Jag drömmer!!!! Kanske tur din butik ligger många mil bort, fast jag hade nog ändå valt att kunna titta förbi dig då och då om jag fått välja!
Sköt om dig!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin