måndag 1 april 2013

I can´t refuse...








God morgon!

Hoppas påsken varit fin även hos er! Jag har njutit av min ledighet genom god mat, några kalas, långa PWs och städning. Jösses vad jag har röjt ut, dammat, bytt mattor och gardiner! Man borde vara långledig oftare...








Som ni kanske vet by now älskar jag korg och rotting i inredningen och kan inte låta bli att köpa hem korgar från alla mina leverantörer. De är fina till tvätt, toapapper, ved, tidningar, leksaker, blommor, scarves, vantar och mössor, som lampor... you name it! 


Så. Just nu har vi V Ä L D I G T många olika sorters korgar i butiken... Välkomna att kika på dem, vi öppnar igen som vanligt i morgon - och jag längtar till jobbet nu!




Och du. Den stora väskan från TineK... Ett måste på stranden i sommar!








Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin